Értékesítés és ügyfélszolgálat képzés

A tradicionális tréningtechnikák a kommunikációs oldalára helyezték a hangsúlyt. Üzleti célok kijelölése, megfogalmazása, az ügyfél kapcsolat építése, igényfelmérés és a tárgyalás hatékony lebonyolítása – ezek álltak a hagyományos képzési struktúrák fókuszában. Tréningkoncepciónk új szemléletet képvisel az eladás és szolgáltatás készségeinek fejlesztésében.

Az üzlet világában az elmúlt évek során bekövetkezett paradigmaváltás és a termékek, szolgáltatások portfoliójának hihetetlen bővülése miatt kutatásaink eredményeként új irányt fogalmaztunk meg az értékesítés kulcsképességeinek fejlesztésében.

Megoldásunk

Mindennek alapja a hiteles, elkötelezett érték-tudatosság. A tréning célja, hogy ezt a szemléletformálást és a mindennapi működéshez szükséges értékesítés-technikákat élővé tegye a résztvevőkben. Hiszünk abban, hogy a siker kulcsa a „front és back” team-ek szoros együttműködése, egymás szerepének megértése. Így tréningünk egyszerre tartalmazza mind a két oldal szempontjait, ismereteit, készségeit.

Módszertani elvek

A tréning során folyamatosan konkrét, jelenlévő termékekkel vagy szolgáltatásokkal foglalkozunk.
Nem a szimulációra építünk, hanem a valóságra. Módszerében a tréning kizárólag kreatív helyzetgyakorlatokból és csoportos érték megfogalmazó workshopból áll.

A képzés forgatókönyve

1. nap

2. nap

A tréning folyamata nem kizárólag a technikai síkon mozog. A gyökerénél ragadja meg az eladás lényegét: mit jelent termékem, szolgáltatásom nekem és mit kap ezáltal rajtam keresztül ügyfelem.

Az ügyfélszolgálati tevékenység és reklamációkezelés is új alapokra helyeződik. Partnerem nem egy verseny-választási, vagy másképp fogalmazva haszon- és előny meggyőzési érdekharcban vesz részt az értékesítési tárgyalás során, hanem bizonyosságot kap saját igényeiről, értékpreferenciáiról.

Eredmények

A tréning végére minden résztvevő tisztában lesz az általa képviselt termék és szolgáltatás lényegi értékeivel, üzenetével.

A tréning célcsoportja

Értékesítők, eladók, ügyfélszolgálati munkatársak – mindenki, aki vevővel, ügyféllel áll kapcsolatban munkája során. Vezetőket is várunk a tréningre, hiszen az új szemléletet, a megtanult technikákat ők is át tudják adni csapatuk tagjainak.

A kétnapos képzést már 4 fő esetén is elindítjuk, mivel nem klasszikus tréningmódszertannal dolgozunk.

A képzés időtartama: 12 óra